Prowadzisz stronę na WordPress? Aktualizację zleć profesjonaliście

WordPress, stworzony głównie jako oprogramowanie blogowe, w ciągu kilkunastu lat stał się niezmiernie rozpowszechnionym CMS-em. Dzięki temu, że łatwo można opanować zasady jego obsługi, a jednocześnie jest stosunkowo szybki, stosuje się go aktualnie do projektowania sklepów e-commerce i wymyślnych stron firmowych. Jednakże ten system zarządzania treścią bywa przyczyną nieprzyjemnych niespodzianek, zatem istotną i konieczną usługą […]
Sklep WooCommerce – jakie są zalety tej wtyczki do WordPressa?

Masz firmę i chcesz poszerzyć jej działania o sklep online? Jeśli dysponujesz już stroną na WordPressie, ale także jeśli nie masz w ogóle strony internetowej i startujesz od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest wyśmienitym rozwiązaniem. Tworzenie sklepów WooCommerce – elastyczność i możliwość analizy danych sprzedaży Z uwagi na to, jak wielkim powodzeniem mogą pochwalić […]
Ciekawostki, informacje o chorobach, opisy zabiegów – portal zdrowia

Internet to miejsce, gdzie bardzo łatwo można wyszukać informacje na każdy temat. Internauci upodobali sobie szczególnie szukanie porad w wyszukiwarce Google odnośnie kwestii medycznych, często wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u specjalisty dniami szperania w sieci z nadzieją na znalezienie na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Jednak czy to właściwy sposób stosowania wiedzy […]
Portal o ciekawych wydarzeniach i atrakcjach w Małopolsce

Pomimo, że województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w naszym kraju, ma ono sporo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się tu wiele, więc często ciężko odnaleźć się w ogromie wiadomości o najnowszych imprezach kulturalnych czy sportowych i godnych odwiedzenia zabytkach w Małopolsce. Portal o atrakcjach w Małopolsce […]
PBN a link building – wizytówki NAP oraz publikacje z linkiem kanonicznym

Żeby odbiorca znalazł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, ale też zadbać o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne profesjonalne i przydatne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno też zignorować tzw. link buildingu, a więc zdobywania […]
Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach

Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania i zwiększenie współczynnika CTR? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na powyższe pytania. Czym jest adres URL i z czego się składa? Skrót URL (ang. Uniform Resource Locator) kojarzony jest […]
Usuwanie malware ze strony www to zadanie dla specjalisty

WordPress okazał się w ostatnich latach tak wziętym CMS-em, iż ilość sklepów oraz witryn działających z jego zastosowaniem liczy się w tym momencie w milionach. Częstotliwość stosowania tego systemu zarządzania treścią sprawia, że strony postawione na WordPressie są ulubionym celem ataków cyberprzestępców. W przypadku zawirusowania strony złośliwym oprogramowaniem, niezbędne będzie czyszczenie zainfekowanego WordPressa. Jak zidentyfikować […]
Przekierowanie 301 i 302 (redirect permanent i temporary) – czym są, jak prawidłowo je wykonać i jaki mają wpływ na SEO?

Chociaż koncepcja przekierowania wydaje się prosta, niektórzy deweloperzy zapominają o jej stosowaniu lub stosują ją niepoprawnie. Czym właściwie jest przekierowanie, kiedy warto je stosować oraz jaki ma wpływ na pozycjonowanie? Na te pytania odpowiadamy w artykule na przykładzie przekierowań 301 i 302. Czym jest przekierowanie oraz jakie są jego rodzaje? Przekierowanie to mechanizm, który automatycznie […]
Komu zlecić wykonanie audytu strony lub sklepu internetowego?

Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza ewaluację spółki, przedsiębiorstwa bądź firmy pod kątem rozmaitych obszarów, m.in organizacyjnych i finansowych, a także ocenę perspektyw rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższe, jest zatem audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony internetowej, sprawdzająca różne jej aspekty, jak szybkość ładowania się witryny, tytuły i opisy […]
Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Gdy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że dziś obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem zatrudnić […]