
Tu odnajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.
Gdy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że dziś obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem zatrudnić solidną agencję SEO? Polecamy kierować się sugestiami ekspertów, a najlepiej samego Google.
Jak wybrać solidną firmę SEO? Google udostępniło o tym film
Nie można negować, że cała branża SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozwija się zasadniczo tylko za dzięki Google. Pomimo pojawienia się innych alternatyw, jak między innymi Yahoo, Baidu lub DuckDuckGo, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce zaistnieć w internecie, musi powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, przeważnie jest to skomplikowane bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i opublikowało krótki film o tym, jak znaleźć solidną firmę SEO.
Czym według Google wyróżnia się solidna agencja SEO?
Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie wyjaśnia, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego największą konkurencję,
- zdolność oceny budżetu i czasu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, np. poprzez comiesięczne raportowanie oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe.
Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, iż solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w wielu przypadkach dającą zauważalne rezultaty najczęściej po paru miesiącach działań.