Komu zlecić wykonanie audytu strony lub sklepu internetowego?

Na https://seo4.net/audyt-stron-internetowych/ sprawdzisz, kto oferuje audyt sklepu internetowego.

Zgodnie z internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza ewaluację spółki, przedsiębiorstwa bądź firmy pod kątem rozmaitych obszarów, m.in organizacyjnych i finansowych, a także ocenę perspektyw rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższe, jest zatem audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony internetowej, sprawdzająca różne jej aspekty, jak szybkość ładowania się witryny, tytuły i opisy meta, hierarchię nagłówków, kod strony i wiele bardziej i mniej istotnych elementów. Prócz samego zestawienia uchybień oraz błędów, w rzetelnym audycie SEO muszą być zamieszczone także zalecenia co do rozwiązania wymienionych problemów.

Audyt SEO bada stronę www pod względem zawartości strony, zgodności ze standardami W3C, dostępności, a także prawidłowości kodu. Dodatkowo sprawdzane jest też, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Krótko mówiąc, audyt SEO zleca się agencji, żeby wykazała ona wszystkie dysfunkcje strony oraz – co najistotniejsze – zaleciła rozwiązania, które pomogą je naprawić.

Audyt SEO – sporo problemów zdoła dostrzec tylko specjalista w danej dziedzinie

W internecie jest dużo narzędzi i stron, za pomocą których natychmiast i za darmo przeprowadza się audyt SEO strony www. Zalety takiego rozwiązania? Szybkość i cena. Argumenty przeciw? Długo by wymieniać. Okrojone dema bądź też bezpłatne narzędzia z niewielką paletą funkcji, są bardzo niedoskonałe. Jeżeli już wykażą pewne błędy na stronie, to z pewnością nie wszystkie. Dużo pomyłek (między innymi w kodzie) spostrzec można tylko w trakcie analizy dokonanej nie przez oprogramowanie, a przez specjalistę w danej dziedzinie.

Na audyt SEO przeprowadzany przez agencję trzeba poczekać zazwyczaj od kilkunastu dni do około 30 dni. Termin na przygotowanie dokumentu powinien zostać wskazany w umowie zawartej z agencją, która podjęła się jego wykonania. Audyt w wersji płatnej pozwoli wykryć wszelkie poważne problemy ukryte na stronie. Jeśli strona została utworzona na ogólnodostępnym szablonie albo na platformie pokroju Shoper czy Magento, to rzeczy do naprawienia może być mnóstwo. Jeśli witryna wolno się ładuje i ma wręcz zerową widoczność na istotne dla klienta frazy, to także są to sygnały, że zamówienie w zewnętrznej firmie SEO audytu jest trafnym rozwiązaniem.

SEO audyt – co pokaże, jeżeli będzie zrealizowany sumiennie

Odpowiednio zrealizowany audyt SEO może ujawnić mnóstwo wad strony, m.in:

  • powolne wczytywanie się witryny w wersji na komputer i na urządzenia mobilne,
  • błędy strony w wersji na komórki, np. nieprawidłowe wyświetlanie się jakiś obrazów,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • poprawność w strukturze nagłówków,
  • problemy z dostępnością witryny dla botów wyszukiwarek,
  • przyczyny słabej widoczności witryny na frazy kluczowe,
  • brak bądź nieuzupełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • brak metadanych,
  • słaba jakość zawartości strony,
  • jakość kodu strony,
  • rzeczywista liczba zaindeksowanych podstron,
  • brak albo nieprawidłowe połączenie z narzędziami Google (przykładowo Google Search Console)

.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]