Adres URL – jak powinien wyglądać? O przyjaznych URL-ach

Czy adres URL może być “przyjazny”? Czy istnieją dobre praktyki dotyczące tworzenia adresów URL, których zastosowanie może mieć wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania i zwiększenie współczynnika CTR? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na powyższe pytania. Czym jest adres URL i z czego się składa? Skrót URL (ang. Uniform Resource Locator) kojarzony jest […]
Przekierowanie 301 i 302 (redirect permanent i temporary) – czym są, jak prawidłowo je wykonać i jaki mają wpływ na SEO?

Chociaż koncepcja przekierowania wydaje się prosta, niektórzy deweloperzy zapominają o jej stosowaniu lub stosują ją niepoprawnie. Czym właściwie jest przekierowanie, kiedy warto je stosować oraz jaki ma wpływ na pozycjonowanie? Na te pytania odpowiadamy w artykule na przykładzie przekierowań 301 i 302. Czym jest przekierowanie oraz jakie są jego rodzaje? Przekierowanie to mechanizm, który automatycznie […]
Masz filtr Google na swojej stronie? Dowiedz się jak go usunąć?

Odnotowałeś gwałtowny spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała też pojawiać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu konkretnych i wypozycjonowanych uprzednio zwrotów? Pomimo ogromu zabiegów, domena nie zmienia swojej pozycji w Google? Powyższe symptomy wskazują na obciążenie strony filtrem Google. Filtr Google – co to takiego? Zanim zaczniemy działać należy wyjaśnić czym właściwie są filtry Google. […]