Oferta kampanii SEO w dobrej cenie. Przekonaj się co dla Ciebie przygotowaliśmy.

Przedsiębiorstwa i właściciele sklepów internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zalecamy, to próbowanie starań na własną rękę. Nie mając kwalifikacji w obszarze SEO i nie śledząc regularnie informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować poprawnie i – kluczowe – efektywnie. Kolejne podejście to utworzenie etatu dla obeznanego SEOwca, jednak nie każda firma może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzeci sposób to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki zarezerwowane na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem kooperacji z agencją SEO jest to, że pomijając fachowców od SEO w zatrudnione są tam też osoby od kampanii Google Ads, copywritingu, kodowania czy grafiki służące merytorycznym wsparciem w tych sferach.

Agencja SEO – transparentność jej prac jest istotna

Polskich agencji SEO jest wiele. Co wziąć pod uwagę w trakcie doboru podmiotu, która poprawi naszą widoczność w SERPach? Rekomendujemy postawić na firmę, która funkcjonuje na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, ale także tych kreatywnych i reklamowych, z miesiąca na miesiąc wzrasta, co nie zawsze gwarantuje wysoką jakość usług. Wybierając agencję, która istnieje od około dekady, można mieć zaufanie, że ma ona ogromne doświadczenie i może bez przeszkód pochwalić się pokaźnym portfolio swoich byłych klientów. Na stronach agencji SEO zazwyczaj znajduje się sekcja „Case study”. Przed podpisaniem umowy warto przeanalizować opisy takich przypadków, by samemu przekonać się, jakich wyników można oczekiwać po danej agencji, jak również to z jakimi problemami się mierzyła i z jakimi branżami miała do czynienia. Dobra agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: pisze o harmonogramie prac na nadchodzące tygodnie, ale również przekazuje sprawozdanie z ukończonych działań i ich efekty.

Drugi liczący się aspekt to personalizacja oferty i dostrojenie strategii działań do charakteru działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w ciągu kwadransa, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel rzetelnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, żeby dopytać o pomocnicze dane o firmie, nieodzowne do zaprezentowania dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie można odnaleźć tak po prostu w internecie, jak przykładowo informacja o realizowanych do tej pory pracach SEO oraz o istotnych dla klienta artykułach albo usługach, które potrzebuje wypromować.

Rozliczenie za pozycje – czy to dobry system rozliczenia z agencją SEO?

Z nieufnością powinno się potraktować agencje SEO, które proponują typ umowy z zapłatą za wypracowany rezultat. W takim systemie zleceniodawca rozlicza się z firmą SEO wtedy, kiedy słowa kluczowe dotrą na ustalone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do pierwszej strony wyników albo do Top3). To w dalszym ciągu często spotykany model rozliczeń, jednak niesie ze sobą wysokie ryzyko – można bowiem uzyskać natychmiastowy efekt przy pomocy łamania zasad ustalonych przez Google. Stale modyfikowany algorytm dodatkowo nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych zleceniodawcy, więc dobra firma SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych pozycji. Co do opłaty za działania firmy SEO, to rzadko bywa ona stała – zwykle w pierwszych tygodniach po podpisaniu umowy nieodzowne są wyższe nakłady finansowe, żeby opracować dogłębny audyt SEO, a w następnej kolejności wdrożyć wszelkie wymienione w nim zalecenia. W późniejszych miesiącach współpracy, gdy strona zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, koszty prac są o wiele niższe.

Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]