Reklama, marketing, promocja

Gazeta firmowa – kiedy jest potrzebna?

Strategie reklamowe to istotny aspekt działalności przedsiębiorstwa – przez nie można zbudować image marki w oczach klientów, co przy umiejętnym opracowaniu niewątpliwie przyniesie efekty w postaci wyższych zysków. Warto przy tym zaznaczyć, że przedsiębiorstwa mające więcej niż jedną filię muszą również zadbać o to, co są myślą o niej zatrudnieni. Najskuteczniejszą techniką komunikacji z pracownikami […]

Usługi SEO – wybieraj doświadczone agencje

Przedsiębiorstwa i właściciele sklepów internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zalecamy, to próbowanie starań na własną rękę. Nie mając kwalifikacji w obszarze SEO i nie śledząc regularnie informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować poprawnie i – kluczowe – […]

PBN a link building – wizytówki NAP oraz publikacje z linkiem kanonicznym

Żeby odbiorca znalazł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, ale też zadbać o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne profesjonalne i przydatne dla użytkownika treści. Jednak nie wolno też zignorować tzw. link buildingu, a więc zdobywania […]

Jak pisać bloga? O skutecznych tekstach SEO, które generują wartościowy ruch

Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów. Jakie są cele prowadzenia bloga? Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron […]

Wyróżnij swoją firmę w Mapach Google – dodaj wirtualny spacer

Promocja firmy w Mapach Google to obecnie jeden z kluczowych punktów reklamy marki w sieci. Z jej pomocą jesteśmy widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji określoną usługę i możemy w ten sposób zdobyć nowych klientów. Istnieje doskonały sposób, żeby wśród sporej ilości podobnych przedsiębiorstw w naszej lokalizacji zaznaczyć swoją obecność na Mapach Google i […]

Evergreen content – czym jest i dlaczego warto go stosować?

Wczoraj płonęła Katedra Notre-Dame w Paryżu, dziś lasy w Amazonii – takie tematy charakteryzują się stosunkowo krótką żywotnością i szybko wypierane są przez inne, bardziej aktualne problemy. W opozycji do newsów stoi evergreen content. Czym jest, dlaczego jest ważny i jak można go wykorzystać w strategii content marketingowej? Jakie są dobre przykłady i antyprzykłady? Evergreen […]

Wirtualny spacer po firmie – zleć go rekomendowanemu fotografowi Google

Spacery wirtualne po firmach cieszą się w ostatnich latach popularnością, a mnóstwo osób coraz częściej zamawia opracowanie takiego spaceru i umieszczenie go na wizytówkach Google. Możliwość wirtualnego przejścia się po firmie przysporzy sporą ilość nowych klientów i pozwoli zwiększyć zyski naszego biznesu. Aby jednak wirtualny spacer był wysokojakościowy, jego stworzenie powinno się zlecić rekomendowanemu fotografowi […]

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Gdy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że dziś obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem zatrudnić […]

Jakie działania służą optymalizacji stron internetowych?

Zapłaciłeś fortunę za nową stronę internetową, zaś ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprogramowana oraz posiada nowoczesne technologie, jednak pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie powód tkwi w małej widoczności w internecie. Klienci zwykle korzystają z popularnych wyszukiwarek – dobry biznesmen musi zatem zadbać o to, […]

Wirtualny spacer w Mapach Google coraz popularniejszy. Dlaczego?

Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się razem z udostępnieniem usługi Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, co powoduje, że znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w prosty sposób pokazania siedziby firmy lub nieruchomości istotnej dla naszego biznesu. Jest to atrakcyjny element, który powinno się umieścić w wizytówce Google Moja Firma. Mnóstwo podmiotów nie […]